sobota, 10 grudnia 2011

Pachnąca wygrana

Kiedy tylko pojawia się konkurs na blogu perfumerii Quality Missala bardzo chętnie biorę w nim udział ponieważ każde zadanie na blogu pobudza moją wyobraźnię i kreatywność ;) A poza tym uwielbiam niszowe perfumy i miło jest wygrać coś pachnącego ;) I tak było tym razem - zwierciadła wyobraźni taki był tytuł konkursu a zadaniem było opisanie wg podanego składu nowych perfum, które miały pojawić się w perfumerii Quality. Polecam  Wam stronę konkursu, ponieważ każdy wpis jest bardzo ciekawy.

"Poniżej skład nowego zapachu, który niebawem pojawi się w Perfumerii Quality. Zamknijcie oczy i spróbujcie go zobaczyć w zwierciadle wyobraźni. Jaki jest? Jak pachnie? Jakie przywołuje obrazy? Jakie wywołuje w Was emocje?

Wygrywa najpiękniejszy opis, a może najbliższy prawdy…

Na odpowiedzi czekamy do środy włącznie. Czasu nie jest dużo, ale warto…
Nuty głowy: szafran, kolendra, cynamon, rumianek, aksamitka, pomarańcza, cytron (cedrat)
Nuty serca: róża damasceńska (absolut), żywica elemi, ylang ylang, jaśmin, tatarak, irys
Nuty bazy: kadzidło (olibanum), paczula, mech dębowy, piżmo, oud (żywica agarowa), wetiwer, drzewo sandałowe, cedr wirgiński, benzoes, wanilia, kaszmeran, czystek (labdanum), cypriol (indyjski papirus)"

Przy ogłoszeniu wyników zostało zdradzone jakiego zapachu dotyczył konkurs a był nim najnowszy zapach stworzony dla perfumerii Quality Missala Qessence z okazji 20 lecia perfumerii. Tak, tak to już 20 lat perfumeria upiększa nam życie zapachami.

Zostałam nagrodzona i oto co do mnie dotarło, jak zawsze wszystko pięknie zapakowane :))


a w środku główna nagroda czyli atomizerek z zapachem Qessence oraz dodatkowo zostałam obdarowana 3 próbkami nowych perfum Lubin Black Jade, Idole de Lubin Les Parfums de Rosine Glam Rose


Dziękuję zespołowi perfumerii Quality Missala za cudowny pachnący prezent :))


W 20. rocznicę powstania, Perfumeria Quality Missala stworzyła swój pierwszy zapach – Qessence. Jest to rezultat wieloletniego obcowania Stanisławy Missali z niezwykle pięknym i jakże bogatym światem perfum. Założycielka perfumerii zawsze wierzyła w dobroczynny wpływ zapachów na ludzkie życie. Qessence jest esencją jej myśli, poszukiwań i wartości, które wyznawała, tworząc markę Quality.

Kompozycja powstawała we francuskim mieście Grasse, światowej stolicy perfumiarstwa, we współpracy z Jean-Claudem Astierem, który tworzył zapachy dla takich marek, jak: Jacomo, Shiseido, Menard, M.Micallef. Qessence ma orientalno-drzewny charakter. Stanisława Missala zawarła w nim najbardziej cenione przez nią nuty: paczulę, oud, kadzidło, szafran, kolendrę, irys, różę, jaśmin, drzewo sandałowe, wetiwer, wanilię i wiele innych. Jej marzeniem jest, aby Quessence był źródłem dobrych emocji i entuzjazmu, który sama przez lata czerpała z otaczających ją zapachów.

„Przez lata obserwowałam, jak zapachy zmieniają ludzi i ich podejście do życia, jak kształtują wizerunek i pomagają odnieść sukces w pracy oraz życiu osobistym. Przekonałam się, że perfumy nie są jedynie prostym zbiorem nut zapachowych, ale kryje się za nimi coś więcej. Moim zamierzeniem było stworzenie zapachu bogatego i głębokiego, który pomoże ludziom odważyć się realizować ich marzenia i osiągnąć to, czego najbardziej potrzebują". 

Nie testowałam jeszcze perfum Qessence zbyt intensywnie jedynie jeden psik wieczorową porą, ale moje pierwsze wrażenia to takie, że Pani Stanisława stworzyła bardzo ciekawą mieszankę zapachową i jeżeli chodzi o mnie, to mi po pierwszym razie najbardziej podobają się w końcowej fazie.
Jeżeli macie ochotę na recenzję perfum Qessence to polecam cudowną recenzję Sabbath autorki bloga Sabbath of Senses, która pięknie pisze o perfumach :))

Perfumerii Quality życzę kolejnych lat pełnych pachnących sukcesów oraz wszystkiego dobrego oraz dziękuję za wspaniałe konkursy, które są dla mnie odskocznią od codzienności ;)

Pozdrawiam Was serdecznie :))

3 komentarze:

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.