środa, 14 grudnia 2011

Okazja czyni zakupy ;)

Ja również w tym roku skorzystałam z akcji  30 listopad dniem darmowej dostawy. Moje zakupy były bardzo rozsądne, choć nie omieszkałam dorzucić do koszyka mydełek. Odwiedziłam trzy sklepy internetowe, które z góry polecam.






W tym miejscu serdecznie dziękuję Pani Patrycji za wyczerpujące informacje dotyczące podkładu oraz mojej grupie wsparcia za wirtualną pomoc wyboru odpowiedniego koloru.

Do każdej paczuszki dołączone były próbki, które nie znalazły się na zdjęciach bo je gdzieś schowałam,  zupełnie nie wiem gdzie ;)

Jak widać nie poszalałam ;) Lubię takie akcje a Wy?

Pozdrawiam Was serdecznie :))

12 komentarzy:

  1. strasznie jestem ciekawa tych zakupów w Matique :) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Obsession :D recenzja produktów na pewno się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem tych balsamów do ust

    OdpowiedzUsuń
  4. Zoila :)) czytałam o nich wiele dobrego :) zobaczymy jakie będą w użytkowaniu :)) na pewno podzielę się wrażeniami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne balsamy, czekam na receznję ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny tytuł, normalnie od razu mnie przyciągnął, a łowy też niczego sobie. Chyba się trochę rozejrzę po Twoim blogu, bo jakoś nigdy na niego jeszcze nie wpadłam... jak to się stało? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. LongHairGirl :))


    Linusiaczek dziękuję :) bardzo proszę się rozejrzeć i zostać na dłużej :)) i zupełnie nie wiem jak mogłaś nie trafić na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa Anne Marie Börlind i Madary, bo jeszcze nie miałam okazji używac kosmetyków tych firm. Szczególnie Madara bardzo kusi, ale wysokie ceny stawiają mnie póki co do pionu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. beECO obie firmy mimo wysokich cen są warte uwagi :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczekam na recenzję i może wtedy się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tą oczyszczającą maseczkę z hibiskusa od Balm Balm mam oko od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prozerpine polecam :) muszę w końcu napisać recenzję :o

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.