piątek, 2 września 2011

TAG : 10 pytań kosmetycznych

Zostałam wyróżniona TAG-iem przez Angie autorkę bloga Angie testuje, której bardzo dziękuję.


Zasady:
1. Umieść obrazek "10 pytań kosmetycznych od Majorki".
2. Odpowiedz na 10 pytań kosmetycznych.
3. Powiedz, kto Cię oTAGował.
4. oTAGuj 12 blogów tym "TAG'iem".
5. Poinformuj blogi o oTAGowaniu.

10 pytań kosmetycznych:

1. Używasz kolorowych cieni do powiek, czy neutralnych?
Używam kolorowych i neutralnych cieni w zależności od okazji.

2. Co wolisz bardziej pomadkę czy błyszczyk?
Ostatnio na nowo pokochałam pomadki choć dobry błyszczyk nie jest zły.

3. Czy uważasz, że tylko drogie produkty są dobre? 
Zależy co rozumiemy przez drogie, nie zawsze cena idzie w parze z jakością.

4. Co sądzisz i czy używasz różu do policzków?
Już nie wyobrażam sobie makijażu bez różu, róż to taka kropka nad i przy wykończeniu makijażu.

5. Jaki produkt jeden produkt kosmetyczny kolorowy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Pomadkę.

6. Miałaś kiedykolwiek problemy z cerą? 
Tak, ale po przejściu na zieloną stronę mocy moje problemy zniknęły.

7. Używasz filtrów?
Nie. Nie znalazłam ideału.


8.Na jaki produkt kosmetyczny uważasz, że trzeba wydać więcej pieniędzy? 
Zdecydowanie mogę więcej zapłacić za perfumy i produkty do pielęgnacji twarzy.

9. Co sądzisz o maseczkach i czy ich używasz? 
Maseczki są doskonałym uzupełnieniem pielęgnacji. Lubię i stosuję z przyjemnością.

10. Jakiej gwiazdy makijaże podobają ci się najbardziej?
Hm... trudno mi powiedzieć :) jest wiele pięknie pomalowanych gwiazd choć i gwiazdom zdarzają się wpadki. Z naszych polskich aktorek lubię naturalność Mai Ostaszewskiej i Magdaleny Cieleckiej.

Nominowanie 12 blogów to zdecydowanie przesada, tym razem nominuję tylko dwa blogi: blog Cammie  i Kotwilki

Pozdrawiam Was serdecznie :)) 

3 komentarze:

  1. Renia, dziękuję za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo trafnie określiłaś róż :) Też nie wyobrażam sobie już bez niego mojego makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cammie proszę bardzo :*

    Martuś :))

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.