piątek, 3 czerwca 2011

Małe zakupy

W związku z tym, że mój urlop zbliżał się wielkimi krokami musiałam zrobić szybkie zakupy :) Niestety w moim ulubionym sklepie brakowało produktów, których potrzebowałam, więc zdecydowałam się na szybkie zakupy w Lili Natura i to były naprawdę szybkie zakupy, bo zamówienie dotarło do mnie w ekspresowym tempie.

Zamówiłam: sprawdzony ulubiony tonik red clover firmy Neobio oraz kolejne produkty firmy COSLYS delikatny szampon do częstego stosowania i piankę do mycia twarzy z wodą różaną, do zamówienia były dołączone próbki z odręcznie napisanym bilecikiem  :))



Ostatnia moja zdobycz to bransoletka a'la pandora z cyklu zrób to sama. Przesympatyczny Pan Sławek dał mi bazę i woreczki z "nowoczesnymi puzzlami" i oto co powstało z  mojej radosnej twórczości.


3 komentarze:

  1. Mmm ten tonik mówi ,,weź mnie'' :D zabrałabym Ci go, bo wygląda kusząco:)
    woda różana jest świetna- sama planuję pozbierać trochę płatków i zebrać wody różanej do przemywania twarzy. Zobaczymy co z tego wyniknie;)
    Jeśli chodzi o bransoletkę- nie przepadam za pandorą i jej wszystkimi odmianami. U kogoś tak,u mnie nie:)
    http://www.good-for-you.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. GoodForYouDP tonik jest świetny :) zresztą jak wszystkie kosmetyki Neobio :) natomiast z COSLYS moim pierwszym kosmetykiem był płyn do demakijażu oczu i od tego produktu zakochałam się w tej firmie :))

    Simply dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.