środa, 23 marca 2016

Couleur Caramel puder rozświetlający w kulkach nr 241

Historia lubi się powtarzać, padł nam dysk i przymusowo zostałam odcięta od wirtualnej rzeczywistości. Mój mąż magik postawił system  na nowym dysku i nawet udało mu się uratować moje zdjęcia.

Czasami po takim długim czasie trudno się wraca, wy też tak macie? Zacznę od mojego rozpoczętego a nieskończonego wpisu o magicznych kuleczkach z  Couleur Caramel.

Dotychczas moim ulubionym pudrem rozświetlającym był pink champagne luminescent powder z paletki do makijażu Fruit Pigmented Pretty Naked Palette marki 100% Pure [recenzja klik klik]. Puder rozświetlający w kulkach nr 241 marki Couleur Caramel to mój pierwszy pełnowymiarowy puder rozświetlający. 


Innowacyjne kolorowe BIO perełki rozświetlające makijaż twarzy! Wielobarwne koraliki Couleur Caramel posiadają aksamitną i lekką konsystencję, dzięki wzbogaceniu ich składu o  olej Karanja i organiczny olej z awokado. Źródło

Wskazówka:
Do nałożenia Perełek Couleur Caramel użyj pędzla kabuki  (N2). Rozprowadź delikatnie i równomiernie na całej powierzchni twarzy, nadając jej rozświetlenie i blask.
Ekspresowy efekt rozjaśnienia uzyskasz nakładając puder na poniższe części twarzy: kości policzkowe, centrum czoła, brodę i grzbiet nosa.
Źródło


składniki
MICA - ZEA MAYS (CORN) STARCH* - SQUALANE - ZINC STEARATE - TOCOPHEROL - GLYCERYL CAPRYLATE -  MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL *- BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER* - PRUNUS ARMENIACA (APRICOT) KERNEL OIL* - PERSEA GRATISSIMA (AVOCADO) OIL*- SILICA - PONGAMIA GLABRA SEED OIL .

[+/– MAY CONTAIN: CI 77891 (Titanium dioxide) –  CI 77491 (Iron oxides) – CI 77492 (Iron oxides) – CI 77742 (Manganese violet) –  CI 77499 (Iron oxides) –  CI 75470 (Carmine) – CI 77007 (Ultramarine blue) – CI 77288 (Chromium oxide green) – CI 77289 (Chromium hydroxide green) - CI 77861 (Tin oxide)]  


Szczegółowe składniki: 

100 % naturalne składniki, 45,3 % aktywnych składników, 10 % organicznych:

organiczny olej z moreli: zmiękcza, odżywia, nawilża i rewitalizuje skórę
mika: zmiękcza skórę, odbija światło, nadaje lekkość i powoduje, że rozprowadza się jedwabiście
organiczny olej Macadamia: skuteczny przeciwutleniacz, naturalny składnik ludzkiej skóry, wspomaga regenerację komórek, chroni przed szkodliwym działaniem promieni UV, a także nawilża i uelastycznia skórę
organiczny olek z avocado: silnie nawilża, wygładza, regeneruję skórę, chroni przed złym wpływem czynników zewnętrznych
olej Karanja z nasion drzewa Pongam: posiada właściwości antyoksydacyjne oraz przeciwzapalne
organiczne masło shea: nawilża, regeneruje, bogate w witaminy A, E i F Oliwa z oliwek: nadaje skórze gładkość i jedwabistość w dotyku Źródło



Moja opinia

Makijaż to dla mnie sztuka tajemna, którą trudno mi zrozumieć. Dopóki nie poznałam pudru rozświetlającego 100% Pure, unikałam kosmetyków rozświetlających, ponieważ  wydawało mi się, że nie będę potrafiła ich używać, ale okazało się, że rozświetlacz nie taki straszny jak go malują. 


Kolorowe kuleczki urzekły mnie i zachwyciły jednocześnie. Ten puder to magia. 

Jest bardzo łatwy w użyciu, trudno jest "skrzywdzić się" tym kosmetykiem.  Pięknie rozświetla skórę, nadając jej naturalny, subtelny blask i promienność. Twarz wygląda naturalnie i świeżo. 

Nie podkreśla zmarszczek i niedoskonałości. 

Wystarczy minimalny makijaż, przypudrować kuleczkami Couleur Caramel i twarz wygląda magicznie.

Ja jestem na tak a Wam jak się podoba ten puder? 

Moje kuleczki pochodzą ze sklepu Plants for Beauty

Pozdrawiam Was serdecznie :))

5 komentarzy:

  1. Obecnie używam kremu BB z delikatnym efektem rozświetlenia, lubię ten efekt wypoczętej twarzy jaki daje,
    a takie kuleczki wyglądają cudownie, aż miło byłoby ich poużywać, podoba mi się również skład produktu - olejki i masła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają :)))
    Mam nadzieję, że kłopoty z komputerem już się nie powtórzą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych produktów, ale kolorowe kuleczki kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kolorowe kuleczki od dawna mnie kuszą :) Mam cienie CC i one mnie rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę pomyśleć o nowościach w moim makijażu.

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.