wtorek, 3 lutego 2015

Argital szampon do włosów suchych i normalnych

Włoską firmę Argital polubiłam od pierwszego użycia. Kolejnym kosmetykiem tej firmy, który chcę Wam przedstawić to szampon do włosów suchych i normalnych.


Opis produktu pochodzi ze sklepu Matique

Z glinką zieloną i ekstraktem z korzenia łopianu. Bez konserwantów. Dzięki wysokiej zawartości krzemu, glinka zielona sprawia, że włosy stają się mocne, zdrowe i błyszczące. Biodegradowalne i delikatne czynniki myjące, oczyszczają delikatnie i jednocześnie skutecznie. Dzięki zawartości korzenia łopianu, ziół, czystych olei roślinnych oraz olejków eterycznych szampon nie tylko regeneruje i nawilża włosy, ale także balansuje wydzielanie sebum. Dzięki zawartości protein roślinnych odbudowuje włosy.

Kosmetyk certyfikowany przez BDIH, ICEA oraz Demeter.

Skład
Aqua, Sodium Cocoyl Glutamate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Alcohol (bio), Juniperus Communis Extract (Demeter), Arctium Lappa Extract (bio), Lauryl Glucoside, Arnica Montana Extract, Solum Fullonum, Xanthan Gum, Betaine, Styrax Benzoin Extract, Berberis Vulgaris Extract, Lactic Acid, Cananga Odorata Oil*, Lavandula Hybrida Oil* (Demeter), Eugenia Caryophyllus Oil*, Pogostemon Cablin Oil*, Lecithin, Olea Europaea Oil (bio), Prunus Amygdalus Dulcis Oil (bio),Triticum Vulgare Germ Oil
 
z olejków eterycznych: Benzyl Benzoate -Benzyl Salicylate - Eugenol - Farnesol - Geraniol -Isoeugenol - Linalool


cena 34,99 zł pojemność 250ml

zapach: glinki roztartej z ziołami 

konsystencja: lejąca w kolorze zielonego błota 

moja opinia 
Szampon posiada świetny skład. Słabo się pieni, co mnie nie dziwi i nie przeszkadza. Dobrze oczyszcza, spłukuje się bez problemu. Włosy po umyciu są błyszczące, odżywione i uniesione.

Szampon lekko plącze włosy, mimo to łatwo je rozczesać.

Moje włosy zawsze potrzebują odżywki, jednak przy tym szamponie nie była konieczna.

Jeżeli lubicie glinkę w szamponach, to ten jest wart wypróbowania. Ja na obecną chwilę mam ochotę na szampon  do włosów blond i delikatnych. Poza szamponem na liście mam jeszcze kilka kosmetyków tej firmy m.in. żel do higieny intymnej, krem ujędrniający Flore, odżywka roślinna do każdego rodzaju włosów

A Wy już macie swoich faworytów wśród marki Argital?

Zapraszam Was do zabawy "Bądźmy dla siebie mili. Podaj dalej

Pozdrawiam Was serdecznie :))



9 komentarzy:

  1. pierwsze widzę taki szampon - pewnie dlatego ze w Tym sklepie nie robiłam jeszcze zkupów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scarlet sklep Matique to jeden z moich ulubionych sklepów.

      Kosmetyki marki Argital można również kupić w m.in. sklepie Eco Esthetique, Be My Bio.

      Usuń
  2. lubię glinkę w szamponach, sama często ją dodaje :)
    podobają mi się butelki tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żan to polecam kosmetyki Argital.

      Butelka szamponu jest bardzo poręczna. Ogólnie firma posiada fajny design i świetne składy kosmetyków.

      Usuń
    2. zapamiętam Reniu :* na pewno kiedyś coś od nich kupię :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam do czynienia z glinką w szamponach, ciekawa jestem jak by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu jeżeli lubisz glinki, to warto wypróbować szampony tej firmy i nie tylko, bo i pozostałe kosmetyki są rewelacyjne.

      Usuń
  4. A ja właśnie używam wersję szamponu do włosów przetłuszczających się :) tez bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula witaj w klubie miłośniczko kosmetyków Argital :D

      Dobrze czytać, że szampon co prawda w innej wersji, jest fajny i że nie tylko ja jestem zachwycona ;)

      Usuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.