wtorek, 13 stycznia 2015

IV urodziny bloga

13 stycznia 2011 roku powstał blog "Szminką po lustrze", matką chrzestną bloga jest Kamila, która namówiła mnie do stworzenia własnego miejsca w blogosferze. Miałam obawy i opory, ponieważ nie mam takiej lekkości pisania jak Kamila, która prowadzi świetnego bloga "No to pięknie". Jednak pokonałam swoje lęki, blog powstał i ma już 4 lata. Nie mogę uwierzyć, że to już tyle czasu minęło!

W sierpniu 2012 roku blog przeszedł metamorfozę dzięki przemiłej blogerce











18 komentarzy:

  1. Gratuluję czterech lat blogowania i życzę wielu kolejnych! Wytrzymam z Tobą nie tylko jeden rok ale duuużo więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Życzę kolejnych lat blogowania! I jak najwięcej uśmiechu na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo. Serdeczne życzenia 100 lat :-)
    I to ja ci dziękuję za tak piękny blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłośniczko Natury dziękuję :) Jest mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  4. Ładny wynik! Gratuluję!:) I obyś z kolejnych lat blogowania była równie zadowolona, co do tej pory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neonowa witaj wśród moich czytelniczek :) Dziękuję :)

      Usuń
  5. Ładny jubileusz! Gratuluję i życzę wielu, wielu kolejnych, bo nie wyobrażam sobie, że mogłoby Cię zabraknąć *: *:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anula :*:*:* Dziękuję, lejesz miód na moje serce! :D

      Usuń
  6. Gratulacje:) Mój blog też miał wczoraj urodziny :) Pozdrawiam i 100 lat pisania życze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Scarlet dziękuję :)

      Tobie, również życzę wszystkiego najlepszego oraz wielu inspiracji do pisania :)

      Usuń
  7. gratuluję, życze kolejnych lat blogowania

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! Przegapiłam. :(
    Stu lat Reniu. I niech Ci blogowanie zawsze sprawia frajdę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sabbath to nic, ja wiem, że zawsze mnie wspierasz i jesteś ze mną :* Dziękuję :*

      Usuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.