niedziela, 28 sierpnia 2011

Akcja wzmocnienie włosów :)

Od dawna myślałam o zakupie olejków do włosów, ale do zakupu zniechęcało mnie to, że olejki, które mnie interesowały przyciemniają włosy. Jestem naturalną blondynką i nadal chciałam utrzymać swój kolor, ale niestety ok. 2 miesiące temu zauważyłam, że od skóry rosną mi ciemne włosy :( zadziwiło mnie to zjawisko i nie wiem dlaczego tak się dzieje?! Skoro tak postanowiłam kupić swoje pierwsze olejki, mój wybór padł na zestaw olejków Sesa i Vatika, które są w tej chwili w promocji w sklepie helfy.


Olejki to uzupełnienie mojej naturalnej pielęgnacji włosów. Od paru lat używam szamponów i odżywek, które są wolne od sztucznych barwników, konserwantów, pochodnych przemysłu petrochemicznego, parabenów, SLS i innych paskudnych składników. Dzięki unikaniu tych  składników moje włosy są piękniejsze i zdrowsze. Od 2 miesięcy łykam preparat wzmacniający włosy i paznokcie oraz poprawiający wygląd skóry Silica i od miesiąca piję pokrzywę uzbieraną na świętokrzyskich łąkach.
Dzięki naturalnej pielęgnacji moje włosy są w  dobrej kondycji, więc myślę, że za miesiąc będę mogła już co nie co powiedzieć o kuracji olejkami.

Pozdrawiam Was serdecznie :)) 

13 komentarzy:

  1. Dajesz radę z zapachem Sesy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kotwilko jak dla mnie sesa pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też łykam silice i pije pokrzywkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też zaczęły rosnąć ciemne włosy od góry :( Ile kosztowały olejki?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja odstawiłam prostownice i suszarke i efekty na włosach od razu zauwazylam :) musze kupic jakies olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko witaj w klubie :))


    AsKier może blondynki w ten sposób siwieją ;) zestaw kosztował 35 zł :)


    Ewu ja nie używam prostownicy, natura obdarzyła mnie prostymi włosami :) suszarki też nie używam :) a w olejki warto zainwestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi też zaczęły włosy ciemnieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. Vatikę posiadam, ale nie widziałam po tym oleju super efektów. Wolę Amlę, a nad kupnem Sesy się zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Olirenza :)) ciekawa jestem jak vatika sprawdzi się na moich włosach ;) ja jeszcze mam ochotę na olejek Bhringraj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Bhringraj również czytałam pochlebne opinie, więc kusi okropnie i chyba właśnie jego najpierw zakupię:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja chodzę wokół olejków od dawna. Czuję się zachęcona. zanotowałam nazwy.
    Reniu, czy mogłabyś napisać coś więcej o szamponach i odżywkach, których używasz? I jeszcze: jaki preparat łykasz? Bo ja testowałam kilka i... No mam swoje opinie. Podzielę się, oczywiście, jeśli zapytasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sabbath ja po pierwszych dniach stosowania olejków jestem pozytywnie zaskoczona :) zobaczymy jak będzie dalej ;)
    Akurat o szamponie i odżywce, których aktualnie używam napisałam najnowszy post :) a preparat to Silica :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.