sobota, 9 kwietnia 2011

Coslys woda micelarna

Coslys Woda micelarna do skóry wrażliwej to mój kolejny produkt tej firmy i nie ostatni. Produkt kupiłam jak zawsze w sklepie Matique. Przy okazji muszę Wam powiedzieć, że zakupy w tym sklepie to sama przyjemność. Jakiś czas temu pisałam Wam o płynie do demakijażu oczu z wodą różaną, z którego byłam tak zadowolona, że postanowiłam kupić kolejny produkt tej firmy. W tym miejscu powiem Wam, że po stosowaniu tego płynu mam w lepszym stanie rzęsy i jakby dłuższe... nie wiem jakim cudem, ale naprawdę zauważyłam różnicę.

Jak zobaczyłam wodę micelarną w ofercie to bardzo się ucieszyłam, jak wiadomo wszystkie dostępne w aptekach i drogeriach wody micelarne są w mniejszym lub większym stopniu nafaszerowane konserwantami i innymi paskudztwami a ta z Coslys sama natura.



opis produktu ze sklepu
Szczególnie dedykowana do skóry wrażliwej, efektywnie usuwa makijaż oraz zanieczyszczenia. Kompozycja z bawełny i dzikiego bratka została połączona z wodą z róży damasceńskiej, aby ukoić skórę. Bogata we flawonoidy i związki przeciwzapalne by odświeżyć skórę i przynieść jej komfort.

* 99,19% wszystkich składników pochodzenia naturalnego
* 100% składników roślinnych z rolnictwa ekologicznego
* 25,19% ogółu składników z upraw ekologicznych

Skład
Aqua, Rosa damascena flower water*, Gossypium hirsutum extract*, Glycerin, Aloe barbadensis gel*, Sodium cocoyl glutamate, caprylyl/ capryl glucoside, Saponaria officinalis extract*, Viola tricolor extract*, Parfum, Citric acid, Dehydroacetic acid, Glycine soja, Tocopherol(vitamine E naturelle), Sodium benzoate, Potassium sorbate, Benzyl alcohol, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool
moja opinia:
Woda pięknie pachnie, dominującym zapachem jest róża jak dla mnie cud, miód i orzeszki! Płyn jest delikatny, nie podrażnia. Świetnie zmywa makijaż, buzia po zmyciu jest miękka, gładka i wyraźnie ukojona. Odkąd zaczęłam używać tej wody to demakijaż stał się ogromną przyjemnością. Rewelacyjny produkt, polecam z całego serca. 
PS.
zawsze zapominam o cenie,  za 200 ml zapłacimy 47.99 zł

8 komentarzy:

  1. ooo rzeczywiscie zapowiada sie fajnie ta woda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładam, że używasz tej wody codziennie, więc zapytam - na ile wystarcza Ci taka butelka? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam w jakimś sklepie chyba lilinatura coś takiego promocje że przy zakupie produktu Coslys peeling dają gratis więc to coś dla Ciebie ;)

    Ja też będę uderzać do matique wkrótce :) Recenzja super!

    OdpowiedzUsuń
  4. CzarnyElfiku woda jest świetna :) warto spróbować, sama kupiłam w ciemno ;)

    Viollu to moja pierwsza flaszka ;)niedawno zaczęłam używać, więc na razie nie mogę powiedzieć na ile czasu starcza :)

    Dezemka dziękuję :*
    zgadza się w lilinatura jest promocja dla pierwszych 7 osób gratis peeling :)
    sklep Matique polecam zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniakicia-musze zobaczyc czy moge ja kupic online gdzies:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapisuję na mojej wish-liście!
    a Twój blog do obserwowanych :)

    pozdrawiam!
    kotwilka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotwilka witaj na moim blogu :* dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co jakiś czas ten micel wchodzi mi w oczy. Firmę Coslys lubię. A tutaj róża ... mój ulubiony zapach.

    OdpowiedzUsuń

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.