poniedziałek, 28 lutego 2011

Tag! Siedem :)

Zostałam otagowana przez Anu, której bardzo dziękuję :* Jest to dla mnie ogromne wyróżnienie bo jestem dopiero zaczynającą blogerką :)

Zasady udziału w zabawie:
1. Podziękuj i napisz adres bloga który wręczył Ci nagrodę.
2. Napisz siedem faktów o sobie.
3. Podaj siedem blogów na które najczęściej i najchętniej wchodzisz.
4. Powiadom te blogi o wygranej.



Siedem o mnie :))

  1. Jestem od ponad 10 lat zakochana w tym samym mężczyźnie i ciągle w moim sercu jest wiosna :D
  2. W domu mamy futrzanego przyjaciela kotkę Zuzannę
  3. Lubię otaczać dobrą muzyką od klasyki do smooth jazzu w zależności od nastroju :)) Moje ostatnie odkrycie Chiara Civello :D
     

  4. Słowacja to była miłość od pierwszego wejrzenia a raczej wyjazdu :) Pokochałam ten kraj i mogłabym tam zamieszkać :)) któregoś pięknego dnia będziemy mieli dom na słowackiej ziemi ;) Lubię podróże i jeżeli tylko mamy okazję wyjeżdżamy z mężem nawet na krótkie wypady ;)


  5. Jeżeli jest mi źle uciekam w świat fantazji - mam tak od zawsze ;) To jest mój sposób, który mi pomaga przeżyć w tym oszalałym świecie :)
  6. Zbieram kamienie takie najzwyklejsze przywożone z górskich wypraw, dzięki temu mam kawałek Tatr w domu :)) piasek i muszelki z wyjazdu na Majorkę oraz bursztynki znad polskiego morza :D figurki aniołów i kotów (nie mam tego za wiele tylko takie naprawdę chwytające za serce ;)) , biżuterię :))
  7. Muszę mieć koniecznie choć buteleczkę perfum :)) bez kropelki perfum czuję się jakbym była nie kompletnie ubrana ;) ostatnio zakupione :D

    Uff przyznam Wam się szczerze,  że ciężko mi jest pisać o sobie w sieci ;) 

    siedem blogów 

    Miałam naprawdę trudny wybór bo odwiedzam wiele blogów i jak tu wybrać tylko siedem?

2 komentarze:

Witaj miły gościu w moim wirtualnym świecie :))

Cieszy mnie każdy pozostawiony komentarz, za który serdecznie dziękuję :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.